kpop_jp

K-POPの和訳(意訳)を主としたサイトです。リクエスト等のコメントは随時受け付けておりますので、お気軽にどうぞ。

【Steve Aoki】Waste It on Me(feat. BTS)【歌詞/和訳/パート別】

BTS(방탄소년단/防弾少年団) - Wastn It on Me

Neon Future Ⅲ(2019.04.26 発売)』収録

JUNGKOOK

You say love is messed up

You say that it don't work

君は「恋愛なんて複雑すぎていつも上手くいかない」って言うよね

 

You don't wanna try, no, no

だからもう一度恋をするのが怖いんでしょ

 

And baby, I'm no stranger

俺だってその気持ちはわかるよ

 

To heartbreak and the pain of

Always being let go

失恋も 突き放される痛みも

 

And I know there's no there's no making this right, this right

俺は気付いてるよ 上手くいかないってことも

 

And I know there's no changing your mind, your mind

君の気持ちが変わらないってことも

 

But we both have each other tonight, tonight

だけど俺達は今夜出会ったんだ

 

JUNGKOOK & JIMIN

So if love is nothing more than just a waste of your time

もし愛がただの時間の無駄遣いでしかないって言うなら

 

ALL
Waste it on me Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Tell me why not waste it on me

どうして俺じゃだめなのか教えて

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Baby why not waste it on me

どうして俺じゃだめなの

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Tell me why not waste it on me

どうして俺じゃだめなのか教えて

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

RAP MONSTER
So, we don't gotta go there

Past lovers and warfare

俺たちは過去の恋人やいざこざなんて振り返らない

 

It's just you and me now

俺と君しか居ないんだから

 

RAPMONSTAR (&JUNGKOOK)

I don't know your secrets

俺は君の秘密なんて知らないけど

 

But I'll pick up the pieces

だけど君の壊れた心の破片を拾い集めてる

 

Pull you close to me now

今 君を引き寄せる

 

JUNGKOOK

And I know there's no there's no making this right, this right

俺は気付いてるよ 上手くいかないってことも

 

And I know there's no changing your mind, your mind

君の気持ちが変わらないってことも

 

But we both have each other tonight, tonight

だけど俺達は今夜出会ったんだ

 

JUNGKOOK & JIMIN

So if love is nothing more than just a waste of your time

もし愛がただの時間の無駄遣いでしかないって言うなら

 

ALL
Waste it on me Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Tell me why not waste it on me

どうして俺じゃだめなのか教えて

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Baby why not waste it on me

どうして俺じゃだめなの

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Tell me why not waste it on me

どうして俺じゃだめなのか教えて

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

(Tell me why not)

どうしてだめなの

 

RAPMONSTAR
(Yeah) Don't you think there must be a reason

(Yeah) 何か理由があるべきだと思わない?

 

Yeah, like we had our names

たとえば俺たちに名前がつけられたときみたいに

 

Don't you think we got another season

俺たちが2人で過ごしている間に季節が変わったと思わない?

 

That come after spring?

春の後に来る季節に

 

I wanna be your summer, I wanna be your wave

俺は君の夏になりたい 君の波になりたい

 

Treat me like a comma

俺をコンマのように小休止として扱ってよ

 

And I'll take you to a new phrase

そしたら君を新しい小節まで連れていくから

 

Yeah, come just just eat me and throw me away

If I'm not your taste, baby, waste

俺のことを食べてしまってもいい もし口に合わなかったらすぐに吐き出して捨ててもいい

 

Waste it on me

俺に君の時間を使ってよ

 

JUNGKOOK

And I know there's no there's no making this right, this right

俺は気付いてるよ 上手くいかないってことも

 

And I know there's no changing your mind, your mind

君の気持ちが変わらないってことも

 

But we both have each other tonight, tonight

だけど俺達は今夜出会ったんだ

 

JUNGKOOK & JIMIN

So if love is nothing more than just a waste of your time

もし愛がただの時間の無駄遣いでしかないって言うなら

 

ALL
Waste it on me Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Tell me why not waste it on me

どうして俺じゃだめなのか教えて

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Baby why not waste it on me

どうして俺じゃだめなの

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Tell me why not waste it on me

どうして俺じゃだめなのか教えて

 

Waste it on me (Waste it on me)

その時間を俺に使ってよ

 

Tell me why not

どうしてだめなの

 

その他BTSの和訳歌詞一覧はこちらから