kpop_jp

K-POPの和訳(意訳)を主としたサイトです。リクエスト等のコメントは随時受け付けておりますので、お気軽にどうぞ。

【BLACKPINK】Bet You Wanna(Feat. Cardi B)【歌詞/和訳/パート別】

BLACKPINK(블랙핑크/ブルピン) - Bet You Wanna(Feat. Cardi B)

 

『THE ALBUM(2020.10.02 発売)』収録

ジェニ(JENNIE)

BLACKPINK

 

Cardi B

Cardi

 

ロゼ(Rosé)

Tell me where you wanna go

どこに行きたいのか教えてくれたら

 

I’ll meet you with my bags at the door

荷物を持って 玄関の前まであなたに会いに行くわ

 

リサ(LISA)

(Ah I’m gon’ make you go blind

(Ah 私はあなたを夢中にさせちゃいたいの


Every time I walk my hips they don’t lie)

いつも歩く時に揺れる私の腰がその証拠)

 

ジス(JISOO)

Take me to your paradise

私をあなたの楽園に連れて行ってよ


‘Cause I don’t wanna wait anymore

だってもうこれ以上待ちたくない

 

リサ

(Ah I’ll say it one more time

(Ah もう一度言うけど


Every time I walk my hips they don’t lie)

いつも歩く時に揺れる私の腰がその証拠)

 

ジェニ

You wanna touch wanna touch

私に触れたいでしょ?


Of course you wanna

当然そう思ってるでしょ?


You wanna run with my love

あなたは私の愛と一緒に駆け抜けたいんでしょ


I know you wanna

あなたの気持ち気付いてるよ


From the club to the tub

クラブから浴槽の中まで求めてるんでしょ

 

You said you wanna

私のことが欲しいって言ったよね

 

Give me an all night hug I bet you wanna

一晩中私のことを抱き締めてよ もちろんあなたもいつもそうしたいんでしょ

 

ロゼ

I bet you wanna I bet you wanna
I bet you I bet you
I bet you wanna, I bet you wanna, I bet you wanna

私が恋しいでしょ

 

ジェニ

Something bout me’s takin you higher

私のすべてが あなたを更に最高な気分にさせるの


And you ain’t ever gonna come down

そしたらきっともう元には戻れないはずよ


(You ain’t ever, you ain’t ever)

(もう二度とね)

 

ジス

I’m lighting your fire

私はあなたの火を燃やし続けている


And it ain’t ever gonna go out

そしてそれはもう消えないはずよ


(It ain’t ever, it ain’t ever)

(もう二度とね)

 

Cardi B

Take the car keys Drive me crazy

車の鍵を持って 私を夢中にさせてよ


Cardi a good catch But you gotta chase me

Cardiは最高の相手 だけどあなたは私を追い掛け続けなきゃいけない


Grab my waist line but don’t ever waste me

私の腰を掴んで 絶対に私のことを逃がさないでいてね


Turn on please me but don’t ever play me

私を好きになって機嫌をとって だけど絶対にもてあそばないでね


One of a kind You can’t replace me

他に替えがないから あなたは私のことを手放せないでしょ


Time to shine I bust down the AP

今こそ輝く時だから 私は時計をぶっ壊すの


The stakes is higher

この賭けのリスクは高いわよ


Let’s do what we both desire

お互いの欲望をぶつけ合おうよ


On god like I’m in the choir

まるで私の歌声を聞いた時みたいに感嘆詞を漏らす


I bet you if you make me sweat I’ll still be on fire

もし私に汗をかかせてくれるなら私はずっとあなたの炎の中にいるわ

 

ロゼ

You wanna touch wanna touch

私に触れたいでしょ?


Of course you wanna

当然そう思ってるでしょ?


You wanna run with my love

あなたは私の愛と一緒に駆け抜けたいんでしょ


I know you wanna

あなたの気持ち気付いてるよ


From the club to the tub

クラブから浴槽の中まで求めてるんでしょ

 

You said you wanna

私のことが欲しいって言ったよね

 

Give me an all night hug I bet you wanna

一晩中私のことを抱き締めてよ もちろんあなたもいつもそうしたいんでしょ

 

ジェニ

I bet you wanna I bet you wanna
I bet you I bet you
I bet you wanna, I bet you wanna, I bet you wanna

私が恋しいでしょ

 

ロゼ

Something bout me’s takin you higher

私の全てがあなたを最高の気分にさせる


And you ain’t ever gonna come down

そしてその気分はもう二度と下がることは無いでしょうね


(You ain’t ever, you ain’t ever)

(もう二度と)

 

ジス

I’m lighting your fire

私があなたの炎を燃やしてあげる


And it ain’t never gonna go out

そしてもうその炎が消えることは無いの


(It ain’t ever, it ain’t ever)

(もう二度とね)

 

ジェニ

If you want me Better bet higher

もし私が欲しいなら もっとリスクを負ってよ


Wanna look down Up in the sky ahh

見下ろしてみたいの 空高いところから ahh


(Higher higher higher higher high

(もっともっと高いところへ


Boy better take it up so damn high)

あなたが連れて行ってよ)

 

リサ

Lookin so thick Make you desire

魅力的なこの身体が あなたの欲望をかきたてる


I’m a whole bit

私は全てを手に入れたの


Keep you up higher

あなたをずっと良い気分にさせてあげる


(Higher higher higher higher high)

(もっともっと素敵な気分に)

 

ジェニ & ロゼ

Something bout me’s takin you higher

私の全てがあなたを最高の気分にさせる


And you ain’t ever gonna come down

そしてその気分はもう二度と下がることは無いでしょうね


(You ain’t ever, you ain’t ever)

(もう二度と)

 

ジス

I’m lighting your fire

私があなたの炎を燃やしてあげる


And it ain’t never gonna go out

そしてもうその炎が消えることは無いの


(It ain’t ever, it ain’t ever)

(もう二度とね)

 

ジェニ

Something bout me’s takin you higher

私の全てがあなたを最高の気分にさせる


And you ain’t ever gonna come down

そしてその気分はもう二度と下がることは無いでしょうね


(You ain’t ever, you ain’t ever)

(もう二度と)

 

Cardi B

Bet you wanna love this ahhh

もちろんあなたはこう言うのが好きなんでしょ

 

 

その他BLACKPINKの和訳歌詞一覧はこちら