kpop_jp

K-POPの和訳(意訳)を主としたサイトです。リクエスト等のコメントは随時受け付けておりますので、お気軽にどうぞ。

【Jawsh 685, ジェイソン・デルーロ & BTS】Savege Love【歌詞/和訳/パート別】

Jawsh 685, Jason Derulo, 방탄소녕단(BTS) - Savage Love

 

『Savage Love(Laxed - Sirent Beat)[BTS Remix] (2020.10.02 発売)』収録

ラップリリック:SUGA, J-HOPE

ジョングク(JUNGKOOK)

Savage love

残酷な愛で

 

Did somebody, did somebody Break your heart?

誰が君を傷つけたの?

 

Lookin' like an angel But your savage love

見た目はまるで天使みたいなのに 君の愛は残酷なんだ

 

When you kiss me I know you don't give two fucks

君が俺にキスをした時 君は別のことを考えてたんだろ

 

But I still want that

それでも俺は君の愛が欲しいんだ

 

Jason Derulo

If I woke up without you

もし目を覚まして君がいなかったら

 

I don't know what I would do

俺は一体何をすればいいんだろう

 

Thought I could be single forever 'till I met you

きっと君に出会わなきゃ俺は永遠に独り身のままだっただろう

 

Usually don't be fallin', be fallin' fast

いつもはこんなに早く恋に堕ちることはないのに

 

You gotta way of keeping me comin' back-to-back

何度だって君だけのやり方で俺を連れ戻してよ

 

I just found out 

俺はやっと見つけたんだ

 

the only reason that you lovin' me

君が俺の事を好きで居てくれるたった一つの理由は

 

Was to get back at your ex lover,

君の元恋人への当てつけだったんだね

 

but before you leave

だけど君が去ってしまう前に

 

Usually I would never, would never even care

今までなら全く気にもならなかったのに

 

Baby I know she creepin', 

Baby あの子が俺に近付いてきてるのは気付いてる

 

I feel it in the air

空気で分かるんだ

 

ジョングク

Every night and every day

毎晩 それから 毎日

 

I try to make you stay

君がそばに居てくれるように頑張ってみるけど

 

But your...

だけど君の…

 

Savage love

残酷な愛で

 

Did somebody, did somebody Break your heart?

誰が君を傷つけたの?

 

Lookin' like an angel But your savage love

見た目はまるで天使みたいなのに 君の愛は残酷なんだ

 

When you kiss me I know you don't give two fucks

君が俺にキスをした時 君は別のことを考えてたんだろ

 

But I still want that Your savage love

それでも俺は君からの残酷な愛が欲しいんだ

 

Your savage la-la-love

Your savage la-la-love

君の愛は残酷だ

 

You could use me

君は俺の事を利用していたのかもしれない

 

Cuz I still want that... (your savage)

だって俺はまだ諦めてないんだ… (君の残酷な愛を)

 

シュガ(SUGA)

さらいらん おっちょみょん すんがね かmじょんえ なよr

사랑이란 어쩌면 순간의 감정의 나열

愛って言うのはもしかしたら瞬間の 感情の羅列なのかもしれない

 

ちょごに たどぅr ぶっち なん もr さらんはぬんが

조건이 다들 붙지 난 뭘 사랑하는가

条件が皆に付き纏ってるだろ 俺は何を愛するのか

 

よんうぉにらぬん まるん おっちょみょん もれそん

영원이라는 말은 어쩌면 모래성

永遠なんて言葉はもしかすると砂で作った城なのかもしれない

 

じゃんじゃなん ぱど あぺ ひもpし むのじょ

잔잔한 파도 앞에 힘없이 무너져

些細な波でさえ 力なく壊れてしまう

 

J-HOPE

Every night, every day

毎晩、毎日

 

I'm swept away by the waves

俺は波に飲み込まれるんだ

 

Don't know what I'm thinking

俺が何を考えてるかなんて知らないんだろ

 

Can’t get you outta my head

君のことが頭から離れそうにないんだ

 

ねが どぅりょうん げ くでいどぅん くっていどぅん

내가 두려운 게 그대이든 그때이든

俺が恐れているものが君だろうと あの頃だろうと

 

ぶrがち さらんはrれ くでr ちぐm

불같이 사랑할래 그댈 지금

燃えるように愛してもいいかな 君のことを今

 

Jason Derulo

Every night and every day

毎日 毎晩

 

I try to make you stay But your...

君がそばに居てくれるように頑張ってみても 君の愛は…

 

Savage love

残酷なんだ

 

Did somebody, did somebody Break your heart?

誰が君を傷つけたの?

 

Lookin' like an angel But your savage love

見た目はまるで天使みたいなのに 君の愛は残酷なんだ

 

When you kiss me I know you don't give two fucks

君が俺にキスをした時 君は別のことを考えてたんだろ

 

But I still want that Your savage love

それでも俺は君からの残酷な愛が欲しいんだ

 

Your savage la-la-love

Your savage la-la-love

君の愛は残酷だ

 

You could use me

君は俺の事を利用していたのかもしれない

 

Cos I still want that your savage love

だって俺はまだ君の凶暴な愛を求めてる

 

Your savage la-la-love

Your savage la-la-love

君の愛は残酷だ

 

You could use me Baby…

君は俺の事を利用していたのかもしれない

 

ジョングク

Savage love

残酷な愛で

 

Did somebody, did somebody Break your heart?

誰が君を傷つけたの?

 

Lookin' like an angel But your savage love

見た目はまるで天使みたいなのに 君の愛は残酷なんだ

 

When you kiss me I know you don't give two fucks

君が俺にキスをした時 君は別のことを考えてたんだろ

 

But I still want that Your savage love (savage love)

それでも俺は君からの愛が欲しいんだ (残酷な愛でもいいから)

 

Your savage la-la-love Your savage la-la-love

君の最低な愛が欲しいんだ

 

Girl, you could use me

Girl, 君は俺の事を利用してたのかもね

 

Cuz I still want that Your savage love

だって俺はまだこんなに君の最低な愛を求めてる

 

 

その他BTSの和訳歌詞一覧はこちらから